Film

Hej där! Läget? Med mig är det prima. Bara lite huvudvärk. Har haft fett tråkigt den här kvällen, data data och återigen data. Jag har fan inget annat liv. Fy på mig :( Iaf, ska strax sätta på nån film hade jag tänkt. Imorgon är det sista dagen innan nyårsafton. Jag åker ner till bästis då, och vi ska typ fira med hennes borshas kompis familj och såklart min också dåra. Det blir fett nice, vi kommer ha det bäst baby. Inget mer om de. Ska ta bort sminket och sätta på mig myskläder. Sen blir det någon bra film, fårse vilken jag har. Imorgon får jag syrrans säng, wie im so happy! Den är skitskön fakitkst. Blir nog mer upptadering inatt förmodligen. Hörs


Jag älskar dig tvilling :D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0