Tråkigt (y)

mobil lek !



HAR DU PUSSAT NR 2? 
Alex: Nejnej :s

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Mamma: Hehe, min mamma..


NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Räkan: Vet inte.


ÄR NR. 18 SÖT?
Johanna: Ja alltid :D



NÄR TRÄFFADE DU NR 8 SIST?
Evelina: Några dagar sen.

                         
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Tvilling: På nyåååååååååååår :d <3333



ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Hanna: Ja rättså.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Carro: Såklart att jag har ;)



SKLLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Emil: Nej tack.



VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Snoppen, haha min syster.
Vi pratar om mycket antar jag.


TYCKER DU NR 20 ÄR UNDERBAR?
Marine: Hon är söt, men inte direkt underbar..

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Emma S: Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0