Bilder


 Haha bara jag  o Emma som fattar.




Jahapp, där låg man i snön! :s



Emma ;)


Emmas lilla fönster !


Tvilling tänder på en smällare typ :D


En smällare..


Tvilling älskar hemköööp ! ::D


Emma står på vägen typ..


Fail.. vilket håll förfan? :o


Emma tar Södertälje tydligen ! :d


Herregud, vafin man är då :s


Haha, love you :]


Eld, mihihi(a)


Haha, jag vet  att hon är gööllig :D


Lite smällare..


Emma<3



Vi älskar pulka, såäre bara..


Tvilling är bara för söt.



Haha, oh vad fin på mig. Näh, men älskar dig tvilling!


Bästavän<3


Sötiiiiiiiiiiiiiis :D



Jag säger bara att jag är säääääääääääär :D



Ajj, jävla tumme :(



Snö snö...


HAHHA, det där är ju Vodka. Emma: Nä, det är vitamin dricka.
Fan vad vi garva, hahahahaah..


Wiiiiiiie, jag gillar att tända men jag bränner mig alltid :(

'
Haha, nån konstig bild ?


HAHAHAH.


HAHAHAHAHAHAHAH, Jag kan inte sluta garva.
Fyfan vad vi garva den kvällen.
Det var lite bilder från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0